reklama

Čo ma v poslednom čase najviac znepokojuje

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Takúto tému sme dostali v škole. Mali sme napísať sloh na túto tému. Všetci okolo mňa pozerali a nevedeli čo mali písať, iba výkriky do tmy typu "do boha to o čom mám písat". Ja osobne som hneď vedel o čom budem písat, text mi išel z hlavy, hneď na papier.

Mal som doslova premyslené o čom budem písať. Nemožem povedať, že to je v poslednom čase, ale je to už dlhší čas. Často sa bavíme s kamarátmi vonku, o tom, čo sa deje vo svete, a vôbec nás to neteší. Ako prvé som začal Parížom, každý vie čo sa tam stalo, Myslím, že moslimské štáty su momentálne najväčšia hrozba pre svet/europu. Atentát v Paríži, to iba dokázal, ako je možné že 3 ľudia dokážu vytiahnuť von 90 000 policajtov, vojakov a pod. Atentátnici v Paríži hneď potom ako vystupili z auta, začali kričat toto je "Al kádia". Ale v novinách sa o tom ani nezmienili. Začali strielať do nevinných ludí, ešte viac ma zaujalo natom že boli parižania. Asi dalšia vec čo ma znepokojuje je Ukrajina, ja alebo my slováci si ani neuvedomujeme že to je cca 800 km od mojho mesta. Ale to je dost blízko, tažko povedat kvoli čomu su tam tie konflikty, osobne si myslím, že to je kvoli plynu. Dalšíe konfliky ktoré boli alebo resp. stále su tak sú v Afghanistane, Syríí, dosť dlhý konflikt bol v Egypte .. možno aj je, ale dlho som o nom nepočul.

Tam to je podla mna jasné, ropa. Ale otázkou je, je ropa tak vzácna ako si myslíme? je tak drahá? Chcú ju američania len pre seba? Bohužial nato já neviem odpovedať, ale dost ma to zaujíma. Dosť ludí nadáva na Slovensko ako to je zle a pod. ale my sa máme dosť dobre. Nemáme tu žiadne vojnové konflikty. Za to môžeme byt radi.

To je asi všetko ohladne toho čo ma znepokojuje. Možno by som vedel aj napísat viac, viac to rozpísat. Každopádne ma toho vo svete znepokojuje dost.

David Provazník

David Provazník

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem o tom čo ma zaujíma... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu